HTML

"Mert mindenkinek kell egy blog..."

Hosszú gondolkodás és tervezgetés után végre magam is belefogtam egy napló írásába. Először hagyományos módon kezdődött az egész, egy füzetbe írogattam és rajzolgattam, nem lett túl sok értelme. Most újra belefogtam a naplóírás művészetébe, ezúttal már komolyabban. Először ezt is csak magamnak írtam egy .doc fájlba, de aztán rájöttem, hogy nem bírok 150 évet várni azzal, hogy valaki rajtam kívül elolvassa, így eldöntöttem, hogy föltöltöm egy blogra. Ki tudja, talán még lehet belőle valami... Tessék szépen az alján, a legelején kezdeni! :)

Friss topikok

2010 február 1. Hétfő

2010.02.05. 13:45 :: András Tibor

Tudom már egy ideje nem írtam, megpróbálom röviden összefoglalni hát a hetet mielőtt minden kimegy a fejemből.

Egy újabb hétfő...

Ma pár perccel korábban keltem az átlagosnál, úgyhogy gondoltam megpróbálom elérni az eggyel korábbi vllamost. Ez szerencsére nem jött össze. Mivel nem volt kedvem tíz percet ácsorogni a megállóban, fölszálltam az akkor érkező Cora buszra, amivel úgy terveztem, hogy elmegyek a Dugonics-térig, ahol majd fölszállhatok a négyes villamosra.

Mikor végre odaértem, akkor sikeresen lekéstem ezt a villamost is. A megállóban összetalálkoztam Gabival és együtt elmentünk a 10-es busszal.

Nagyon jó kedve volt. Rögtön el is feledtük a hétfői reggelek szürke hangulatát, és elkezdtük parodizálni saját magunk hétfő reggeli nyelvtanórai szokásos teljesítményét, de méginkább irodalomtanárunk öltözködési szokásait. Órán aztán be is jött minden amit a buszon és óra előtt megtárgyaltunk, többször is összenéztünk nevetésünkkel küzdve.

A szünetek és a többi óra is ebben a vidám hangulatban telt el, tesin kicsit kimerültünk, de ez sem tudott igazán megtörni bennünket.

Ez egy ilyen kis kellemes nap volt...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://andrastibor.blog.hu/api/trackback/id/tr751731622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása