HTML

"Mert mindenkinek kell egy blog..."

Hosszú gondolkodás és tervezgetés után végre magam is belefogtam egy napló írásába. Először hagyományos módon kezdődött az egész, egy füzetbe írogattam és rajzolgattam, nem lett túl sok értelme. Most újra belefogtam a naplóírás művészetébe, ezúttal már komolyabban. Először ezt is csak magamnak írtam egy .doc fájlba, de aztán rájöttem, hogy nem bírok 150 évet várni azzal, hogy valaki rajtam kívül elolvassa, így eldöntöttem, hogy föltöltöm egy blogra. Ki tudja, talán még lehet belőle valami... Tessék szépen az alján, a legelején kezdeni! :)

Friss topikok

2010 február 5. Péntek

2010.02.05. 14:03 :: András Tibor

Törin írtam abból az átkozott második ipari forradalomból. Szerintem nem lett túl jó.

Nyelvandogám négyes lett, hát elmegy. Irodalmon egyébként József Attila szerelmi költészetével foglalkoztunk. Mindannyiunkban kiverték a biztosítékot az olyan nevek, mint a "Gebe Márta" vagy "Caca". Tényleg mint két ló. "Gebe, Caca, gyí te! Gyí te!"

Ezután maga A KÖLTEMÉNY: Óda. "Emlőid suhanása ... bélcsatornáid berregése". Jaj, Attila, Atilla, hát mi a fenének kellett neked áthallgatni arra az átkozott biológia előadásra?! Kellett ez neked most őszintén? Mi? Na ugye, hogy nem?!

Informatika: hivatalosan excel, nem hivatalosan honfoglaló.

Matek - az agyhalál egy fölvonásban.

Vázlatos jellegű felelet, Agócs András 12.C

HIÁNYZIK A VÁZLAT VÁZLATA.

KI, MIKOR, HOL?

Összefüggéstelen mondatokat írsz.

Jó lenne egy bevezetés, tartalom, befejezés.

JÓ LENNE ÉRZÉKELTETNI, HOGY VÉGE VAN.

...

VÉGE!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://andrastibor.blog.hu/api/trackback/id/tr41731677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása