HTML

"Mert mindenkinek kell egy blog..."

Hosszú gondolkodás és tervezgetés után végre magam is belefogtam egy napló írásába. Először hagyományos módon kezdődött az egész, egy füzetbe írogattam és rajzolgattam, nem lett túl sok értelme. Most újra belefogtam a naplóírás művészetébe, ezúttal már komolyabban. Először ezt is csak magamnak írtam egy .doc fájlba, de aztán rájöttem, hogy nem bírok 150 évet várni azzal, hogy valaki rajtam kívül elolvassa, így eldöntöttem, hogy föltöltöm egy blogra. Ki tudja, talán még lehet belőle valami... Tessék szépen az alján, a legelején kezdeni! :)

Friss topikok

2010 február 4. Csütörtök

2010.02.05. 13:57 :: András Tibor

Tablóképek! Igen, végre megkaptuk a képeket. Mindenki körbecsodálta a másikét, matekórán ment a dedikálás meg a képosztogatás. Mindenki jól néz ki a képeken.

Lyukasóra

Testnevelésen sikeresen hanyatt estem mikor a padon kellett hátrafelé rohangászni, azóta is igen fájlalom a bal csuklómat. Igen, így járnak a hülyék. -.-

A foci sem hozott túlzott fölüdülést, sikerült mégjobban megterhelni a kezem, de ez van, ezt kell szeretni. Csak, hogy Imi is boldog legyen, őt is megemlítem MEGINT, de azt hiszem a focis őrjöngése az alapállapot, tehát a jövőben az ilyen kitérőket elhanyagolom. Mai és átlagos teljesítményét egy spontán labdával történő hasbarúgással díjaztam, aminek ő nem örült annyira.

Francián azt hiszem aludtam. Abszolút káoszba változtak ezek az órák, Ramón és Imi különcködik és nyelvvizsgára meg érettségire készül, mi laikusok pedig alszunk vagy valami másra készülünk. Ennek is megvan a maga előnye.

A történelem eseménytelenül tovasiklott unalmas életemben.

Biológia, Máté nagyszerű előadása a "hazai ragadozó MAGLYOKKAL" és a kacifántos nyilakkal stb. De ami igazán nagy dolog az az, hogy ötös lett a biosz tézém! Juhú! Ez az első alkalom Bélánál! Na ugye a szenvedés csak meghozza gyümölcsét?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://andrastibor.blog.hu/api/trackback/id/tr411731661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása